چند وقتی بود که مدام شارژ باتری ویلچرم در مسافت کمتر و کمترتری تمام میشد. اولینبار که برای خرید باتری نو زنگزدم و قیمت گرفتم، باتری خارجی جفتش ۴۰۰هزار تومان بود. اونقدر معطل کردم که باتری خارجی نایاب شد. سه هفته پیش خواستم صباباتری بگیرم برای ویلچر جفتی۶۰۰هزار تومان، اما باز نشد بروم. بالاخره هفته پیش رفتم باتری گرفتم جفتی۷۰۰هزار تومان، البته باتریهای کهنهی ویلچر خودم را شرکت برداشت و مبلغ ۱۰۰هزار تومان از مبلغ پرداختیم کم کرد.
پسرفت: چهل سال است پول ملی در سراشیب سقوط است، این درحالی است که مسئولین میگویند مردم خوشحال باشند که این همه خوشبختی و آرامش محاله، البته نمیگویند برای کدام دارو دسته خوشبختی و آرامش برقرار است. ۴۰سال است هر روز مسئولین میگویند کمی دیگر استقامت کنید دشمن نابود میشود، نیم قرن شده استقامتمون، عمرمون درحال استقامت فنا شد، یک روز خوش و آرام را تجربه نکردیم، یک روزی نبود که تلویزیون اخبار شادی آفرین پخش کند، همواره اخبار بد و بدتر بوده، دزدی پشت دزدی و دروغ پشت دروغ و دروغگو دشمن خدا است، مردم که هیچ.
سلام
وقت بخیر
یک سوالی دارم
میشه باتری ولیچراضافی را به عنوان یدکی هم خرید و در مسیر عوض کرد؟ یا عوض کردن آن به راحتی امکانپذیر نیست
این معضلی هست که من دارم
—————
سلام
قطعا میشه
اما این کار به خیلی چیزا بستگی داره
بازتاب: دغدغههای معلولین و مسئولین |